Reklamację możesz złożyć w terminie 2 lat od dnia otrzymania paczki z towarem. 

Pamiętaj, że niezgodność towaru stanowiąca podstawę do złożenia reklamacji musi istnieć w momencie dostarczenia towaru. Reklamacje towaru z powodu niezgodności powstałych po dostarczeniu towaru nie będą uwzględniane.

Procedura reklamacyjna w naszym sklepie jest bardzo prosta i składa się z następujących kroków:

KROK 1 – ZŁÓŻ REKLAMACJĘ

W ramach reklamacji możesz:

  1. domagać się wymiany towaru na nowy albo jego naprawy albo
  2. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru albo odstąpić od umowy sprzedaży (czyli dokonać zwrotu towaru) – pod warunkiem, że zachodzi jeden z przypadków wskazanych w art. 43e ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (m.in. brak naprawy lub wymiany towaru pomimo złożenia reklamacji).

Reklamację zawierającą jedno z powyższych żądań wyślij do nas drogą mailową. Oprócz żądania reklamacyjnego, w wiadomości mailowej umieść następujące elementy:

  1. Twoje imię i nazwisko;
  2. numer zamówienia;
  3. numer rachunku bankowego;
  4. datę dostarczenia towaru;
  5. opis dostrzeżonej niezgodności (uszkodzenia, wybrakowania) towaru.

Ponadto, jeżeli to możliwe, dołącz do maila fotografie przedstawiające niezgodność towaru. 

Gotową reklamację powinieneś wysłać pod adres: kontakt@toratex.pl

KROK 2 – POCZEKAJ NA ODPOWIEDŹ

Odpowiedzi na reklamację udzielimy Ci w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania drogą mailową.

W przypadku, gdy reklamacja będzie niekompletna, możemy poprosić Cię o jej uzupełnienie. 

KROK 3 – REALIZACJA REKLAMACJI 

W przypadku uwzględnienia reklamacji, niezwłocznie rozpoczniemy realizację Twojego żądania.

Wymiana lub naprawa towaru

Jeżeli w reklamacji domagałeś się wymiany towaru na nowy lub jego naprawy, odbierzemy od Ciebie reklamowany towar w uzgodnionym z Tobą terminie, chyba że zgodzisz się na jego samodzielne odesłanie. Następie, dostarczymy Ci nowy towar lub towar naprawiony.

Zwrot towaru

W przypadku, gdy w ramach reklamacji postanowiłeś odstąpić od umowy sprzedaży (czyli zwrócić towar), po otrzymaniu naszej odpowiedzi o uwzględnieniu reklamacji, powinieneś odesłać towar (przesyłką pocztową lub kurierską) na poniższy adres:

Toratex
ul. Podwisłocze 27,
35-309 Rzeszów

W miarę możliwości, do zwrotu użyj opakowania, w którym otrzymałeś towar – dzięki temu zaoszczędzisz pieniądze oraz przyczynisz się do zmniejszenia ilości odpadów. Paczka z towarem powinna zostać przygotowana w taki sposób, aby zwracany towar bezpiecznie do nas dotarł.

Zwrotu pieniędzy za towar dokonamy w terminie 14 dni od dnia doręczenia nam paczki. 

Pieniądze zwrócimy Ci w taki sam sposób, jaki został wykorzystany przy płatności za towar. 

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotów w naszym sklepie, skontaktuj się z nami drogą mailową pod adresem kontakt@toratex.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 514 659 196